ВИЗНАЧЕННЯ КЛЮЧОВИХ ВИДІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.32631/vca.2023.3.54Ключові слова:
класифікація, види, професійне навчання, поліцейські, Національна поліціяАнотація
Акцентовано увагу на тому, що загальним завданням підготовки у
закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання є надання тих
знань, вмінь, навиків, які відповідають встановленій характеристиці певного
освітньо-кваліфікаційного рівня, що знаходить своє підтвердження в
отриманні поліцейським диплому встановленого зразка.
Зазначено, що види професійного навчання поліцейських – це результат
диференціації професійної підготовки за різноманітними критеріями, які
відображають найбільш суттєві її характеристики. Останні запропоновано
поділяти: а) за цільовими рівнями: 1) начальне набуття мінімальної
кількості знань та навиків для виконання базових функціональних завдань
поліції (первинна професійна підготовка); 2) здобуття освіти як засобу
оволодіння визначеним освітньо-кваліфікаційним рівнем певної
спеціальності, яка дозволить на фаховому рівні виконувати ті службово-
трудові функції поліції, що потребують певного ступеня освіти (підготовка
у вищих навчальних закладах із специфічними умовами навчання); 3)
вдосконалення професійних знань та навиків діючих працівників поліції щодо
підвищення успішності виконання ними службових обов’язків (післядипломна
освіта, а також службова підготовка); б) за сферами впливу на професійну
майстерність поліцейських: інтелектуальна (зокрема вдосконалення
правових знань, навиків ведення документообігу тощо); фізична (розвиток
фізичних можливостей, вдосконалення виконання фізичних нормативів);
етична (вироблення комунікативних навиків на основі поваги до прав, свобод,
честі та гідності кожної людини на анти дискримінаційній основі);
спеціально-поліцейська (навички поводження із спеціальними засобами та
вогнепальною зброєю).
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Л.В. ВАСЯНОВИЧ

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.