ДО ПИТАННЯ ПРИНЦИПІВ УПРАВЛІННЯ В ОРГАНАХ І ПІДРОЗДІЛАХ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32631/vca.2024.1.88Ключові слова:
принципи, управління, командування, органи, підрозділи, Національна поліція, маркетингова комунікація, етична культура, воєнний станАнотація
У статті розглянуто принципи управління як ідейно-світоглядні
«стовпи» для подальшого формування різного роду корпоративних норм у
діяльності підприємств, установ та організацій. Проаналізовано
взаємозв’язок між принципами управління та командування крізь призму
врахування специфіки поліцейської професії. Наголошено, що в органах і
підрозділах Національної поліції у світлі євроінтеграційних процесів
утвердився чіткий вектор саме на принципи управління, а не командування,
широке впровадження у повсякденну діяльність поліції цифрових
інструментів, програм і проєктів, спрямованих на підвищення відкритості
та орієнтованості на сервісний характер діяльності.
Розглянуто сутність окремих принципів, які доцільно поступово
впроваджувати в повсякденну діяльність з управління органами і
підрозділами поліції, закріплювати на рівні відомчих наказів і законів України,
а саме принцип маркетингової комунікації та принцип високої етичної
культури в ході управління органами і підрозділами Національної поліції.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 С.С. ЛУКАШ, О.В. ПАНАСЮК, С.С. ВАЩЕНКО

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.