ДО ПИТАННЯ ПРИНЦИПІВ УПРАВЛІННЯ В ОРГАНАХ І ПІДРОЗДІЛАХ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32631/vca.2024.1.88Ключові слова:
принципи, управління, командування, органи, підрозділи, Національна поліція, маркетингова комунікація, етична культура, воєнний станАнотація
У статті розглянуто принципи управління як ідейно-світоглядні
«стовпи» для подальшого формування різного роду корпоративних норм у
діяльності підприємств, установ та організацій. Проаналізовано
взаємозв’язок між принципами управління та командування крізь призму
врахування специфіки поліцейської професії. Наголошено, що в органах і
підрозділах Національної поліції у світлі євроінтеграційних процесів
утвердився чіткий вектор саме на принципи управління, а не командування,
широке впровадження у повсякденну діяльність поліції цифрових
інструментів, програм і проєктів, спрямованих на підвищення відкритості
та орієнтованості на сервісний характер діяльності.
Розглянуто сутність окремих принципів, які доцільно поступово
впроваджувати в повсякденну діяльність з управління органами і
підрозділами поліції, закріплювати на рівні відомчих наказів і законів України,
а саме принцип маркетингової комунікації та принцип високої етичної
культури в ході управління органами і підрозділами Національної поліції.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 С.С. ЛУКАШ, О.В. ПАНАСЮК, С.С. ВАЩЕНКО

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.