ВІД ТЕОЛОГІЇ ДО НАУКОМЕТРИЧНОЇ КРИМІНОТЕОЛОГІЇ: ЕТНО-НАЦІОНАЛЬНИЙ ТА МІЖНАРОДНИЙ КОНЦЕПТ КРІЗЬ ПРИЗМУ ПРАВОСЛАВ’Я
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті здійснений концептуальний аналіз проблеми теології у понад 50-ти працях українських авторів. Виявлено, що постмодерна доба зумовлена багатьма суперечками між вірою і розумом у ключі того, чи протиставляти філософію і теологію. За позицією католицького мислителя Г. У. фон Бальтазара, «без філософії немає богослов’я», якщо йдеться про осягнення серйозних рівнів теологічного мислення/богослов’я, з чим не можемо погодитися, адже, можливо, доля й Константинополя (Святої Софії) склалась би інакше та не піддалась би магометянській вірі, якщо б філософська складова Царгорода не заполонила церковне/духовне життя. Саме тому так важливо берегти чистоту нашої загальнодержавної, у більшості своїй православної, віри. За висловлюваннями православного старчества, справжній богослов – той, хто молиться/вміє правильно молитися Богові/правильно славити Його. За словами Силуана Афонського, «молитись, що кров проливати», і лише той зрозуміє це, хто щодня молиться за ближніх своїх. Тоді відкриваються такі рівні і стани всього невідомого/неймовірного, що жодні книги і міркування не здатні вмістити. Тим самим, глибинні духовні стани моління дають відкриття/відчуття Духу Божого, коли серце, розум, душа з’єднуються воєдино у відкритті неосяжного.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.